niedziela, 10 stycznia 2016

Konichiwa!

KONICHIWA

Jako że to mój pierwszy wpis na tym blogu powiem coś o sobie.
Mam na imię Roksana i mam 14 lat ( rocznie ) .
Urodziłam się 18 października 2002 roku.
Obecnie zamieszkuję w małej wsi w województwie pomorskim.
Jestem bardzo żywiołową dziewczyną, co już dawno zaobserwowali moi rówieśnicy.
Kocham wszystko co fantastyczne a co się z tym wiąże... :
Filmy, książki, tapety... etc.
Kocham zwierzęta a w szczególności delfiny i psy.
Uwielbiam słodycze ( a kto ich nie lubi? )
mogłabym je jeść o każdej porze! Chociaż nie preferuję nocnego podjadania...


Anime... od dziecka o nim słyszałam. 
Moimi takimi pierwszymi były standardowo Pokemony oraz Dragon Ball.
Był wówczas kanał w telewizji, gdzie anime było puszczane dość często
zapewne większość z was nie wie o czym mówię
ale może odświeżę pamięć co po niektórym.


JETIX był to kanał na którym można było oglądać anime.
Co prawda nie było tam Elfen Lied, Another, Death Note...
były tam kreskówki. Japońskie kreskówki.
M. in. Yin Yang Yo! , Sonic X, Pokemony...


Wracając do mnie...
bloguję już od paru lat - pomimo mojego wieku.
Ja, jako mała dziewczynka posiadałam mnóstwo blogów o MovieStarPlanet,
Stardoll czy Howrse... a która nie miała?
Blog ciągle się rozwija, wyszłam z wprawy - nie zaprzeczę.
Ciągle staram się go ulepszać.
W razie jakichkolwiek pytań, w pasku zakładek jest mój ask.
Wystarczy kliknąć, a strona automatycznie was przekieruję.
Mam nadzieję, że będzie wam się miło czytało moje posty.

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ps. W poście wkradł się błąd, napisałaś mam 14 lat (rocznie), a chyba chodziło o słowo rocznikowo. 😊 Nie wiedziałam, że konichiwa to dzień dobry po japońsku. 😉

      Usuń